1

Tuesday, February 9, 2010

baRu abis teSt

aku baru balik dr test teknologi elektrik..
tu la pasal..study hangat2 taik ayam..so boleh la jwb sikit-sikit..yg banyaknye tiru kwn sebelah..dah duduk pun rapat2..belanggar siku ag..so peluang yang ada dimanfaatkan la..semlm test RTS atau ckp penuhnya Real Time System..sem ni bru tau ape tu Real Time System..selama ni dgr je tak tau pape n mls nak betanya..ada 1 2 soklan je pasing ketas..yang len aku kuarkan dari otak berkarat ni..semalam test, aku duduk kat belakang..tgk bdk2 depan
usha toyol tu..aku tak heran la kalau yang tak pandai mcm aku ni bela toyol,tp yang sah2 otak pandai geliga pun tgk toyol bawah meja..yang setiap sem anugerah dekan..aku mmg mls bwk2 toyol ni..sbb bkn cara aku..haha..sebenarnya tak berani..ada kot sekali sekala sepanjang belaja..kalau tak reti pun, buat2 reti..tp kalau ada peluang mmg org sebelah la jadi toyol aku..terima kasih la kat org sebelah sbb toyol dia pun bantu aku..tiru habis baik punya...so,kesimpulannya dah la otak pandai ditambah ag supporter dr toyol..mane tak bertambah2 pandainye..kirenye aku pun tergolong gak la jdkan kwn sbg toyol amature..huh..dulu mmg rase tak fair mcm ni tau..kita penat2 belajar tp ada org ikut jln mudah..tp pikir2 balik..masing2 ada cara tersendiri untuk berjaya kan..sekarang ni berkat tak berkat semua org tolak tepi kan..masyallah.akhir zaman ni..

No comments: