1

Saturday, February 13, 2010

baLiK CheMOr

hai-hai kwn2,
sekarang saya berada dirumah sambil menikmati cuti yang amat bermakna ni...dah lama tau tak balik kampung ni..perubahan?? takde la..rmh jiran2 ada yg bertambah cantek dan bakal mendapat jiran baru..tu la keadaan kg disini setelah sebulan meninggalkannya..
ok..semalam teman ambil bus melaka ke kl...pukul 8am..sempat ke pagi2 ni..dah la melaka byk traffik light..kul 7.30 gerak dari rmh..kedit tu cerup and lin kerana tumpang kan teman..alhamdulillah sempat..lagi 5 minit bus bertolak..
tapi awal2 pagi dah kene joging naik jejantas..hey..bkn jejantas yang mcm korang selalu elak daripada menggunakannya tu..ni jejantas terpanjang di asia tenggara..jejantas ni dpn melaka sentral dan tepi tesco..aduh..letih gile dari hujung ke hujung..melaka ni semua nk gempak..terpanjang la..terbesar la..yg letih teman gak..heheh..


tgk la jejantas tu..panjang kan..

teman pergi kl sbb nak shopping baju..so tempat persinggahan yang sesuai adalah sogo..

tgk tu..yang raya nye satu bangsa..tapi 1 malaysia nyebok nak bli barang gak..almaklumla sale..

ngan ct teman i pergi shoping..so jgn wat cerita i kuar ngan balak mane tah..
pastu kitorg terus ke food court sbb lapar gilezzz..
dan ini la hasilnya..

lamb chop pilihan teman
rasa:kurang sedap

chicken chop ct punye order..
rasa:biasa jerr

setelah penat mencuci mata dan mencuba segala baju bagai..ni la hasilnya,baju tak seberapa yg dpt utk persiapan alam pekerjaan nnt..susah betul nak cari saiz teman..apa..boleh bankcrup ke kalau wat saiz i ni..huh..

ni pulak baju adik teman si opek..velentino creation..yang laki pulak susah betul cari saiz kecik..saiz s..yang tinggal byk M ngan L..nasib baik jumpe,kalau ikutkan ati mls dah nak beli..jumpe yg lawa2 tp saiz pulak takde..tapi tgk baju lelaki mmg rambang mata..byk glezz baju kemeja yg lawa2..baju ni sebagai hadiah befday dia yg dh lepas 13.1.10..lagipun dia dh nak abis belaja..so ni sebagai preparation utk opek pergi interview..

ni pulak baju utk aziz...befday dia hari yang kitorg balik haritu..12/2/10..

lepas selesai semua shoping bagai..terus balik rmh ct nak rehat jap..letih glez kaki ni..dan pukul 5.00 kuar dr rmh terus ke pudu..bas kitorg pukul 5.50..pastu tunggu punya tunggu bas tak muncul2..ni hangin ni..asal teman nek bus je mslh..delay sejam dlm kul7.00 baru bus sampai..almaklumla raya cina mesti jam..takpe la dimaafkan..

muka puas dpt naik bus..

tengok la tu..jam bapak..tapi takdela teruk sangat sepanjang balik ke utara..takde la lewat sgt sampai..dlm kul 10 sampai medan gopeng and pukul 11 sampai rmh..

balik je terus sambut befday aziz ngan opek..bawah2 ni kek diorg..buat kecillan je..mkn kek ngan satay..

kek aziz..berumur 16 la tu

kek opek berumur 22th..

abd aziz hanzalah

mohd syafiq

p/s:sori gamba takberapa nak bagus kualitinya..pakai handset murah je...

2 comments:

ann frendly said...

baiknye hati..
beli baju untuk adik2..

huhu.. jejantas MC ke tesco mmg panjang..
sampai aje kat hujung mesti mengah..

bakal graduate said...

tau tkpe..xcukup napas..