1

Monday, June 20, 2011

Stereogrammes

semalam pagi2 sudah buzy..bukan buzy buat ape,dapat froward email dari leman pasal menatang di bawah ni..pakat ramai2 duk tenung mcm nak masuk dalam pc...meh kawan2, kita suba activekan semula otak kiri dan kanan kita sekaligus..sebelum tu baca ayat2 di bawah ni..



The stereogrammes ... as per attached.

An NLP expert said, if you can visualize the images embedded inside the stereogrammes, it shows that your left & right side brain is working fine.

However, if you can’t visualize what is inside, it means that you are only using one side of your brain.

Not to worry if this really happen to you as this can be cured via synchronization.


give up gila mula2 tak dapat tengok...dila tak putus2 bagi semangat kat teman supaya cuba lagi..yela,dila nak tunjukkan amazing n awesomenye apa yang tersembunyi pada corak dibawah..cepat2..try asah brain korang..

tipnya:-
:bulatkan mata besar2 sampai pandangan blur2 dan tenung tajam kedalam gambar..anda akan nampak objek 3d dalam gambar tersebut seperti seolah2 berada di dalam kaca..
:untuk kelihatan lebih jelas,savekan gambar dan boleh diperbesarkan..
:cuma kalau sakit mata,awokk tak tanggung..

untuk pic ni..korang akan nampak dolphin..kadang2 teman nampak 2 ekor dolphin dan 1 ekor paus..tapi kadang2 seekor dolphin..apepunnyee..

ni pulak gambar dua orang pemain tengah bermain ragbi..

empat ekor burung sedang terbang..

teapot dengan perkataan caltech..

kanggaroo..

swan and duck and gunung ganang .. the sun also..
very nice..awesome..


korang juga boleh try at another website cthnye http://stereogrammes.org/main.php



p/s:rasa nak mula focus pasal kerja..kurangkan bersembang time kerja..kurangkan bermain time kerja..try gain other knowledge from different customer and machine..improve skill dan pemikiran..begitu juga english education...dadadaaaa..

No comments: