1

Wednesday, May 4, 2011

i'm cOminG hOme..cOminG home-25th


dear readers,assalamualaikum...

another 3hour to go...happy becoming birthday anak kak sal yang ke 25 thn this year...tak mengharapkan pape pun untuk birthday ni..tah,rasa biasa je..tiada azam pun...yang pasti hidup harus diteruskan...

cerita mengenai birthday, saya baru tahu team engineering bahagian saya akan sambut birthday siapa yang di birthdaykan pada bulan tu (wat2 paham je la)..so bln may ni,my turn..saya takut diorg sambut birthday saya..saya harap diorg terlupa akan saya..anggaplah saya tak wujud dalam team ni...haha..

last month,sambut birthday bos dilla dekat tutttttt..haha..sensored nama restoran ni...itu kira 1st time saya join the club..dalam 14 org tetamu jemputan dan saya orang paling akhir dijemput...sedih tak..nampak sangat saya not important person (NIP vs VIP or VIG) walaupun truthly dari hari yang ikhlas saya berharap saya tak dijemput..lagipun saya on duty that night..yela,makan ngan bos2 engineering dan seorang manager engineering (boss besar)..tak ke kaku+batu=kekok gitu...pergi pun naik boss dilla..memang caring and romantik gila la bos dilla..tak bagi kitorang drive sendiri,suruh tumpang dia..takut katanye budak pompuan drive malam2...pastu suruh tunggu dekat walkway sebab hujan renyai2,dia pergi ambik kereta..dia kene hujan takpe..its ok..fuhh..sungguh sweet..dah la muka memang la cute miut..selamat dah kahwin...

bila kita dah berkerja...celebrate birthday colleague or boss ..pelbagai kaum bersatu....suasana+makan+minum+++..anda akan tahu maksud saya...sebagai muslim,jauhi segala yang dilarang-Nya....

stokinkakisekolah: ada seorang engineer malay tu cakap dekat operator ni, nak lempang ke?? (secara bergurau)..operator tu bilang "nak nak"...engineer tu "eheh budak ni"...haha,sampai sekarang operator tu tak tahu yang engineer tu maksud kan 'lempang = tampor' bukannye 'lemang'..kehkehkeh..awokk selalu usik operator tu.."nak lemang ke karis"...dia "nak nak"..

No comments: