1

Friday, April 9, 2010

BerakHirnya PenyeKsaan PSM..

setahun ku bersama mu..segala maki cerca pujian manja kamu telan dgn bersahaja..terima kasih kerna dirimu memberi pengalaman dan pengetahuan yang cukup bermakna serta berguna..terima kasih tak terhingga ohh PSM ku..Smart oredering system at restaurant via cable using pic microcontroller.

firstly terima kasih kat kamu atas performance kamu sms inotek..walaupun tak function dgn betul dan penuh kesengalan, kamu buat saya happy sgt kerana telah berjaya membuatkan saya menggoreng dgn sedap sekali dan hasilnya adalah pingat gangsa..alhamdulillah..


secondly, untuk seminar psm, saya berjaya mentroubleshoot kamu supaya bertambah ceria dgn kehadiran cahaya di LCD kamu, dan ia bertambah menarik serta menarik minat customer untuk mengorder..(fail bahasa)..saya sgt puas hati walaupun itu je yg saya rawat kamu,padahal banyak lagi yang kamu sakit..

dihari seminar, kamu berfunction dgn bagus sekali..penuh tarikan dan berseri2..penuh persediaan yang rapi..


tapi hampeh, prof yang disayangi mengendahkan dan menidakkan kehadiranmu..menjengah tidak, apatah lagi menyentuhmu..saya sangat sedih kerana kamu dianak tirikan..dan sampai sekarang saya berasa sangat bersalah kepada kamu sbb tak paksa prof mendekati mu..apakah salah ku dan kamu..mungkin kita telah ditakdirkan begini..huhu..pengorbanan mu hanya sia2..

seperti yang kamu tahu, projek2 jiran kita diberi perhatian oleh si prof..hanya kita saja bernasib begini...saya sgt sedih..masih sedih dan terus bersedih..

maafkan saya kerana saya bercadang menjualmu kepada yang lebih layak memelihara kamu..menjaga dan merawat mu dan membawa mu lebih ketengah supaya dihargai dan dihormati oleh pihak diluar sana..andaikata ditakdirkan, kita akan berpisah..

No comments: